





































DON'T GROW UP, IT'S A TRAP!
Det går mycket bra att kombinera t.ex. ettårsbilder, syskonbilder eller/och familjebilder på en gång. Då får ni flera flugor på en smäll!
Om vi kombinerar en sån fotografering brukar vi börja med års-/syskonbilderna då intresset och tålamodet för de små är som bäst.
Jag brukar ha med mig olika fotogena leksaket och andra rekvisistor.
Sen när vi känner oss redo för nästa steg brukar vi avsluta med familjebilder, då blir det mera bilder i rörelse. Ni får leka, busa och gosa tillsammans.
Då är fokuset på dig och din familj. Ni kan fast låssas att jag inte finns! :-)



